امداد خودرو قزوین

امداد خودرو قزوین در سال 1392 با نام تجاری امداد شاهین کوهین به ثبت رسیده است و جزو با سابقه‌ترين مراكز امداد خودرو جاده اي در محدوده استان قزوين و رشت محسوب مي‌شود. این مجموعه قبل از ثبت رسمی به عنوان شرکت مستقل، به مدت 25 سال با مدیریت آقای ابوالفضل قنبری افتخار ارائه خدمات در حوزه امداد خودرو را دارا می‌باشد. در حال حاضر این مجموعه فعالیت خود را با مدیریت آقای محمدرضا قنبری، بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال ادامه می‌دهد. حمل خودرو به سراسر ایران بخشی از خدمات و امکانات امداد خودرو قزوین می‌باشد که این مجموعه در طول سابقه کاری خود بطور مستمر با شرکت های امداد خودروی ایران، امداد خودروی سایپا، خدمات پس از فروش سایپا یدک، شرکت کانون جهانگردی و ایران گردی و بنیاد تعاون ناجا در خصوص جمع آوری و حمل خودروهای توقیفی و تصادفی و خراب همکاری می‌نماید.

امداد خودرو قزوین

امکانات و خدمات امداد خودرو قزوین

علاوه بر حمل خودرو های تصادفی، صفر و تعمیری، خدمات تعمیر در محل یکی دیگر از وظایف تعریف شده برای امداد خودرو شاهین کوهین می‌باشد. در امداد خودرو شاهین کوهین برای اتومبیل هایی که در مسیر قزوین رشت دچار مشکل شده‌اند خدمات و امکانات متنوعی درنظر گرفته شده است. در مرحله اول پس از تماس با این مجموعه واحد پاسخ‌گویی 24 ساعته با دریافت موقعیت جفرافیایی و اطلاعاتی در خصوص مشکل ایجاد شده، مشاوره اولیه را ارائه می دهد. در اکثر موارد با راهنمایی انجام شده از جانب واحد مشاوره، تعمیر و برطرف شدن نقص فنی موجود مقدور می‎‌باشد. در غیر این صورت امداد خودرو شاهین کوهین متناسب‌ترین خدمات را برای کاهش هزینه ها و صرفه‌جویی در زمان مشتریان ارائه خواهد داد.

امداد خودرو قزوین
امداد خودرو قزوین
امداد خودرو قزوین
امداد خودرو قزوین

از جمله این خدمات می‌توان به خدمات عمومی اشاره کرد که شامل سوخت رسانی،پنچرگیری و شارژ باتری و …می‌شود که در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. البته باید یکی از خدمات امداد خودرو قزوین که باعث سرعت در خدمت رسانی می‌شود، همراه داشتن قطعات قابل تعویض اتومبیل می باشد. در مواردی که نقص فنی به دلیل استهلاک یا ناکارآمدی قطعات قابل تعویض باشد،اگر موقعیت جاده‌ای اجازه دهد، امداد خودرو کوهین در کمترین زمان ممکن قطعه معیوب را بدون نیاز به جابجایی خودرو به تعمیرگاه، تعویض خواهد کرد.

همانطور که اشاره شد حمل تخصصی خودرو یکی از خدمات محوری امداد خودرو شاهین کوهین می‌باشد. در صورتی که امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشته باشد و یا خودرو دچار سانحه شده و امکان جابجایی آن نباشد، از خدمات حمل خودرو استفاده خواهد شد. نکته حائز اهمیت ارائه خدمات بصورت تخصصی می‌باشد که با رعایت نکات ایمنی و توسط افراد مجرب و متعهد انجام خواهد شد.

نحوه فعالیت و اهداف

آنچه در مورد امداد خودرو شاهین کوهین حائز اهمیت است، استفاده از کادری مجرب، متعهد و متخصص می‌باشد.این مجموعه با استفاده از تیمی که  همگی دارای مدرک اخذ شده از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشند در حال خدمت‌رسانی است. از جمله اهداف امداد خودرو قزوین را می‌توان سازماندهی خودروهای امدادی تعریف نشده در سیستم ناوگان امدادی که بدون مجوزهای امدادی از سوی ارگان مربوطه اقدام به فعالیت امدادی می نمایند بیان کرد. متاسفانه طی سال‌های اخیر تعداد این خودروها افزایش زیادی داشته است.

مشتری مداری و جلب رضایت شما، خط مشی امداد خودرو قزوین می‌باشد و تمامی خدمات این مجموعه در راستای مشتری مداری در حال ارائه می‌باشد. امداد خودرو قزوین با تمام خدمات و امکانات برای ایجاد سفری لذت‌بخش همراه با اطمینان و خاطری آسوده در خدمت شما عزیزان است.

برای دریافت خدمات با شماره امداد خودرو قزوین 09121827490 تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ابراهیم قالیوند
    1401-10-03 23:46

    سلام وخسته نباشید جناب مهندس محمد رضا قنبری .خداقوت آقای قنبری عزیز انشاالله هرکجا که هستید سلامت وموفق باشید.دوست دارشما ابراهیم قالیوند

    پاسخ
    • امداد خودرو شاهین
      1401-10-09 22:21

      با سلام و احترام
      خیلی ممنون، موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید