صدور بیمه معتبر حمل خودرو توسط خودروبر قزوین رشت

صدور بیمه‌ معتبر حمل خودرو، یکی از امتیازات خودروبر قزوین رشت به عنوان خودروبر معتبر و حرفه‌ای می‌باشد، که نشانه تعهد و دوراندیشی مجموعه محسوب خواهد شد. در مقالات قبلی بارها تاکید شد که خودروبر قزوین رشت در طول 25 سال خدمت صادقانه خود در حوزه حمل خودرو، حتی یک مورد سابقه ایجاد خسارت برای خودروی در حال حمل نداشته است. با این وجود نباید منکر این واقعیت بود که حوادثی همچون  تصادف، آتش سوزی، واژگون شدن خودرو حین بارگیری ممکن است خودروی در حال حمل را تهدید کند. بنابراین خودروبر قزوین رشت برای اطمینان خاطر مشتریان و در جهت مشتری مداری همواره مشتریان را برای دریافت بیمه حمل خودرو ترغیب نموده است.

در این مقالات قصد داریم نحوه صدور بیمه نامه و مواردی که شامل تعهدات شرکت بیمه‌گر محسوب می‌شود را با هم بررسی کنیم.

بیمه حمل خودرو

بیمه حمل خودرو چیست؟

در حقیقت بیمه حمل خودرو زیرشاخه‌ای از بیمه باربری محسوب می‌شود. در این بیمه، بیمه‌گر متعهد می‌شود در قبال دریافت حق بیمه از بیمه‌گزار، خسارات وارد شده به خودروی بیمه شده را در جریان فرایند حمل با درنظر داشتن پوشش‌های خریداری شده توسط بیمه گذار جبران نماید.

منظور از بیمه‌گر و بیمه‌گذار چیست؟

در قراردادهای بیمه منظور از بیمه‌گر، شرکت بیمه‌ای می‌باشد که متعهد به پرداخت خسارت در قبال دریافت حق بیمه است. بیمه گذار فرد حقیقی یا حقوقی است که درخواست بیمه داشته و مبلغ حق بیمه را پرداخت می‌نماید.

در خودروبر قزوین تمامی بیمه‌نامه‌های حمل خودرو توسط شرکت بیمه ایران صادر می‌شود که نامی آشنا در صنعت بیمه کشور می‌باشد.

نحوه صدور و مدت زمان بیمه نامه:

بیمه بصورت آنی توسط شرکت بیمه ایران صادر خواهد شد و مدت زمان بیمه از لحظه آغاز فرایند بارگیری خودرو تا لحظه رسیدن به مقصد و تخلیه خودرو ادامه خواهد داشت.

عوامل تأثیرگذار در تعیین مبلغ حق بیمه:

اولین عامل تاثیرگذار بر مبلغ حق بیمه، ارزش مالی خودروی در حال حمل می‌باشد. ارزش خودرو بر اساس اظهارات مالک خودرو و نظر کارشناس بیمه تعیین خواهد شد.

عامل دوم در تعیین مبلغ حق بیمه، مسافت بین مبدأ بارگیری خودرو و مقصد می‌باشد. البته بطور معمول برای مسافت‌های کوتاه درون شهری بیمه‌ صادر نمی‌شود اما برای مسافت طولانی و بین شهری صدور بیمه یکی از اقداماتی است که اکیدا توصیه می‌شود.

خطرات اصلی تحت پوشش بیمه حمل خودرو :

خطرات اصلی تحت پوشش در این بیمه‌ شامل “آتش‌سوزی، انفجار، حادثه وسیله نقلیه (تصادف، تصادم، واژگون‌شدن و پرت‌شدن)” است.

خطرات اضافی تحت پوشش بیمه حمل خودرو:

“سرقت کلی، ریزش کوه، پرت‌شدن خودرو  از روی خودروبر، برخورد خودرو با اجسام خارجی، ” به عنوان خطرات اضافی و با دریافت حق بیمه اضافی تحت پوشش بیمه‌نامه قرار می‌گیرند.

بنابراین توصیه می‌شود در زمان حمل خودرو با خودروبر، حتما نسبت به دریافت بیمه‌ ویژه حمل خودرو اقدام نمایید. خودروبر قزوین رشت در جهت مشتری مداری تمامی بیمه‌ را بصورت آنی و از طریق بیمه ایران که یکی از شرکتهای بیمه‌ای معتبر و نام آشنا در صنعت بیمه کشور می‌باشد انجام می‌دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید