حمل تخصصی خودرو

حمل تخصصی خودرو از خدمات اصلی خودروبر قزوین محسوب می‌شود که این مجموعه دارای سابقه 25 ساله در این حوزه می‌باشد. با افتخار اعلام می‌کنیم، خودروبر قزوین در طول سالهای خدمت خود تا به امروز با ارگان‌های دولتی و خصوصی بسیاری همکاری داشته که در بخش درباره ما و در برخی از مقالات بطور مفصل در خصوص آن صحبت شده است. در زمان حمل ماشین آنچه اهمیت بسیار دارد رعایت نکات فنی و ایمنی است تا از بروز حوادث و خسارات بیشتر جلوگیری شود. حمل تخصصی خودرو شامل استفاده از تجهیزات مناسب، دانش و مهارت در خصوص چگونگی حمل ماشین می‌باشد.

شایان ذکر است خودروبر قزوین رشت در خصوص حمل خودرو کارنامه درخشانی دارد و هیچ گونه گزارش ایجاد خسارت نداشته است و دلیل آن مهارت و تجربه و تعهد کاری و تجهیزات برتر می‌باشد. حمل خودرو معمولا دو دلیل عمده دارد، تصادفات و نقص فنی دلیل اول برای درخواست خدمات حمل خودرو محسوب می‌شود و انتقال ماشین‌های لوکس و صفر هم دلیل دوم اکثر مراجعات به خودروبرها می‌باشد. البته ناگفته نماند در راهنمایی و رانندگان نیز برای اعمال قانون خودروهای متخلف و انتقال آنها به پارکینگ نیز از خودروبرها استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاربرد خودروبر و حمل تخصصی خودرو می‌توانید به مقاله خودروبر کفی چیست و چه کاربردهایی دارد نیز مراجعه نمایید. خودروبر قزوین رشت با توجه به سابقه 25 ساله و بهره‌مندی از تجهیزات بروز و کادری مجرب بهترین گزینه برای درخواست خدمات حمل خودرو در سطح استان قزوین و رشت و گیلان محسوب می‌شود.خدمات حمل تخصصی خودرو  در خودروبر کوهین به سه بخش حمل خودروهای تصادفی، حمل خودروهای معیوب و حمل خودروهای لوکس دسته بندی می‌شود که هر یک را توضیح خواهیم داد.

حمل خودروهای معیوب

دسته دیگری از خدمات خودروبر کوهین حمل ماشین های خراب و معیوب می‌باشد. خراب شدن خودرو یک امر بسیار طبیعی محسوب می‌شود. در برخی موارد نقص فنی ایجاد شده برای ماشین به شکلی است که تعمیر آن زمان بر خواهد بود یا امکان انجام تعمیرات در آن مکان مقدور نیست. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت و بروز تصادفات با مراکز حمل ماشین تماس گرفته شود. خودروبر قزوین به دلیل نزدیک بودن و ارائه خدمات تخصصی بهترین گزینه برای مواقعی محسوب می‌شود که در جاده قزوین رشت دچار نقص فنی شده‌اید.

خودروبر قزوین پس از بررسی شرایط خودرو اگر نیاز به تجهیزات تخصصی برای رفع نقص باشد یا پروسه تعمیر زمان بر باشد، در صورت تمایل شما، خودرو را به تعمیرگاه تخصصی خود یا هر تعمیرگاه دیگری که در نظر داشته باشید با رعایت اصول مربوط به حمل تخصصی خودرو، انتقال خواهد داد.

حمل خودروهای تصادفی

همانطور که گفته شد حمل خودروهای تصادفی یکی از خدمات خودروبر قزوین رشت محسوب می‌شود. متاسفانه همه ما بارها شاهد تصادفاتی بودیه‌ایم که بخاطر شدت سانحه امکان روشن کردن و حرکت خودرو وجود نداشته است. در برخی از تصادفات هم برای جلوگیری از افزایش خسارت وارده به ماشین، ترجیح داده می‌شود برای انتقال ماشین به تعمیرگاه از خودروبر استفاده شود. در این شرایط درخواست خدمت از نزدیکترین مرکز ارائه دهنده خدمات حمل ماشین تصادفی که دارای تخصص و مهارت نیز باشد، راه حل ماجرا است.

برای جلوگیری از حوادث بعدی و خسارت بیشتر اهمیت بسیاری خواهد داشت. بهتر است بدانید برای درخواست خودروبر به چه مراکزی مراجعه نماییم و با ویژگی های خودروبر حرفه ای و با تجربه آشنا باشیم. درصورتی که قرار گرفتن در چنین شرایطی شما می‌توانید به راحتی با خودروبر قزوین تماس گرفته و درخواست خدمات نمایید مطمئن باشید در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نظر را دریافت خواهید کردید.

حمل خودروهای صفر

همانطور که گفته شد یکی از مراجعات به مراکز حمل خودرو، درخواست حمل خودروهای لوکس و خودرهای صفر می‌باشد. قطعا برای انتقال ماشین های صفر از کارخانه به دست خریدار، از خوردوبرها استفاده می‌شود. خودروبر قزوین افتخار همکاری با سایپا و سایر ارگان‌های دولتی را داشته است. انتقال خودرو از کارخانه به نمایندگی‌های فروش در شهرها و استان‌های مختلف و پس از آن به مصرف کننده یکی از مهم‌ترین خدمات مراکز حمل ماشین از جمله خودروبر قزوین محسوب می‌شود. شاید بارها شاهد حمل چندین خودرو توسط خودروبرها در اتوبان‌ها بوده اید و اگر مایل باشید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایید حتما مقاله خودروبر کفی چیست و چه کاربردی دارد را مطالعه نمایید. در این مقاله مفصل توضیح داده شده است که حداقل و حداکثر ظرفیت یک کفی خودروبر چه تعداد ماشین است. این مقاله می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

حمل خودروهای لوکس

اما کاربرد دیگر خودروبر کفی، حمل ماشین های لوکس و خاص می‌باشد.برخی از خودروها به دلیل ظاهر خاص یا شرایط خاصی که دارند، بیشتر جنبه نمایشی داشته و  یا اجازه تردد در سطح شهر ها و اتوبان ها را ندارند. در این شرایط نیز استفاده از خودروبر تنها گزینه موجود برای جابجایی چنین ماشن هایی خواهد بود. برخی از خودروهای لوکس نیز در این دسته قرار می‌گیرند و صاحبان آنها تمایل دارند برای جابجایی بین شهرها از خودروبر استفاده نمایند. یکی از تخصصی ترین خدمات خودروبر قزوین حمل خودروهای لوکس به سراسر ایران است.

تماس سریع کلیک کنید