امداد خودرو جاده ای

آیا تاکنون با عنوان امداد خودرو جاده اي برخورد داشته‌اید؟ آیا می‌دانید حوزه فعالیت و خدمات امدادخودرو جاده‌ای شامل چه مواردی می‌باشد؟ در این مقاله به بررسی تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

حوزه فعالیت امداد خودرو جاده‌ای

امداد خودرو جاده‌ای، حوزه‌ای از خدمات خودرو بوده که شامل حمل و تعمیر خودروهایی است که در سطح جاده‌های شهری و بین شهری دچار سانحه یا نقص فنی شده‌اند. بطور قطع برای شما یا اطرافیان شما پیش آمده که در بین مسیر و در حین رانندگی، خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد. از آنجایی که همه افراد دارای دانش فنی مربوط به تعمیر خودرو نیستند، در چنین شرایطی برای تعمیر و ادامه مسیر احتیاج به کمک خواهیم داشت. یا خودرو در محل تعمیر می شود یا برای تعمیرات تخصصی‌تر نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه وجود خواهد داشت.

تصادفات یکی دیگر از عواملی است که برای رانندگان ایجاد مشکل می‌کند. شدت برخی از تصادفات به حدی است که خودرو امکان ادامه حرکت در سطح جاده را ندارد. در این شرایط نیز باید خودرو به مکان امنی منتقل شود. علت این امر جلوگیری از بروز سایر حوادث می‌باشد. خودروهای سانحه دیده برای انجام تعمیرات به تعمیرگاه منتقل می‌شوند. همه مواردی که گفته شد برخی از خدمات مراکز امداد خودرو جاده‌ای است.

امداد خودرو جاده اي

محدوده فعالیت امداد خودرو جاده‌ای:

همانطور که گفته شد محدوده فعالیت امداد خودرو جاده اي در سطح جاده‌های شهری و بین شهری می‌باشد. از آنجایی که سرعت عمل و دریافت خدمات در کمترین زمان ممکن یکی از الزامات مراکز خدماتی می‌باشد، بسیار مهم است که واحد امدادی در اسرع وقت خود را مکان حادثه برساند. بنابراین جاده‌های مواصلاتی براساس تراکم ترافیک ناحیه بندی شده و هر مرکز امداد رسانی موظف به ارائه خدمات به یک محدوده مشخص خواهد بود.

شما می‌توانید در صورت نقص فنی یا نیاز به حمل خودرو با نزدیک‌ترین مرکز امدادرسان تماس بگیرید. به عنوان مثال اگر در جاده قزوین-رشت نیاز به امدادرسانی داشته باشید، شما می‌توانید به راحتی با سرچ عنوان امداد خودرو قزوین یا امداد خودرو رشت وارد سایت شده و براي دريافت خدمات با تماس بگيريد. راه ساده دیگر سرچ عنوان شماره امداد خودرو جاده‌ای می‌باشد، به این ترتیب نزدیک‌ترین مرکز امدادرسان به شما معرفی خواهد شد.

امداد خودرو قزوين

ارائه دهنده خدمات تخصصي حمل و تعمير  انواع خودرو هاي ايراني و خارجي

همين حالا تماس بگيريد

شماره امداد خودرو قزوین رشت

نحوه دریافت خدمات از مراکز امداد خودرو جاده‌ای

شما در صورت تماس با امداد خودرو قزوین به عنوان یک مرکز امداد خودرو جاده‌ای با بیش از 25 سال سابقه، در مرحله اول به واحد مشاوره متصل خواهید شد. وظیفه این واحد ارائه بهترین و متناسب‌ترین خدمات از طریق بررسی دقیق شرایط شما و دریافت درخواست شما می‌باشد. از آنجایی که تعمیرات خودرو شامل موارد و نکات متعددی است، دریافت دقیق اطلاعات، کمک بسزایی در تشخیص مشکل و متعاقبا صرفه‌جویی در زمان برای حل آن خواهد داشت. پس از دریافت درخواست و تعیین موقعیت مکانی دقیق شما، همکاران امدادرسان در کمترین زمان ممکن برای ارائه خدمات تعمیر و حمل به مکان اعزام خواهند شد. با این وجود دقت داشته باشید همواره از مراکز معتبر درخوست خدمات نمایید. در مقاله خودروبر حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد مهم‌ترین نکات و ویژگی‌های یک خودروبر حرفه‎‌ای ذکر شده است، حتما قبل از درخواست خدمات به این نکات دقت نمایید.

ساعات کاری امداد خودرو جاده ای

از آنجا که حادثه خبر نمی‌کند و متاسفانه در طول شب یا ایام تعطیل به دلیل افزایش حجم تردد جاده‌ای و خواب‌آلودگی رانندگان امکان تصادفات بیشتر است، این مراکز باید با تمام قوا در تمام ایام سال و در 24 ساعت شبانه روز آماده امدادرسانی باشند. همانطور که گفته شده یکی از ویژگی‌های خودروبرهای حرفه‌ای ارائه خدمات 24 ساعته است. خودروبر قزوین نیز بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل سال نیز آماده خدمت رسانی است.

شماره امداد خودرو جاده‌ای

همانطور که گفته شد بهتر است از نزدیکترین مرکز امدادرسان درخواست خدمات نمایید. پس بهتر است اول مکان دقیق خود را ارزیابی نمایید و نزدیکترین مرکز امداد خودرو جاده‌ای را سرچ کرده و تماس بگیرید. به عنوان مثال در سطح جاده‌های مواصلاتی قزوین، آبیک، تاکستان، رشت، صومعه‌سرا، انزلی، امام‌زاده هاشم، کوهین، رودبار و سایر شهرهای محور قزوین-رشت با شماره امداد خودرو جاده ای قزوین 09121827490 تماس بگیرید. اطلاعات تماس هم در صفحه اصلی هم در صفحه تماس با ما وجود دارد و براحتی می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز درخواست خدمات نمایید.

شماره امداد خودرو جاده اي

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید