ماشین بر قزوین

در این مقاله قصد داریم بیشتر با ماشین بر قزوین و خدماتش آشنا شویم. قبلا در بخش درباره ما یا مقاله خودروبر قزوین تا حدودی با تاریخچه ماشین بر قزوین آشنا شدیم. ماشین بر قزوین جزو قدیمی‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات حمل انواع ماشین در استان قزوین و رشت محسوب می‌شود. این مجموعه بطور شبانه‌روزی ارائه خدمات داشته و بیش از 25 سال است که با تمام تلاش در خدمت شما عزیزان است و سعی نموده برای جلب رضایت شما، بهترین خدمات را ارائه نماید. در ادامه این مطلب ویژگی‌های برتر ماشین بر قزوین را بررسی می‌کنیم.

بهره‌گیری از کادر مجرب

آنچه ماشین بر قزوین را از سایر مراکز امداد خودرو جاده اي متمایز نموده است، بهره‌گیری از پرنسلی می‌باشد که همگی دارای تحصیلات آکادمیک در حوزه خودرو، تعمیرات و حمل می‌باشند. ماشین بر قزوین بعد از یک چهارم قرن ارائه خدمات، بخوبی دریافته آنچه موجب رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات می‌شود، تجربه، ایمنی، تجهیزات برتر و تعهد می‌باشد.

دارنده گواهینامه ویژه حمل خودرو

ماشین بر قزوین در راستای ارائه خدمات ایمن و برتر اقدام به دریافت گواهینامه حمل خودرو نموده است و می توان گفت جزو معدود مراکزی است که دارای این گواهینامه می‌باشد. دقت داشته باشید قبل از دریافت خدمات حتما بررسی نمایید تا راننده خودروبر گواهینامه حمل خودرو داشته باشد. گواهینامه حمل خودرو یکی از معتبرترین مدارک در این حوزه می‌باشد که صلاحیت خودروبر را تعیین می‌نماید. در مقاله خودروبر رشت دارنده گواهینامه ویژه بطور کامل درخصوص شرایط و مزیت‌های این گواهینامه صحبت کرده‌ایم، حتما این مقاله را مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات حمل خودرو در خودروبر رشت به صفحه حمل تخصصی خودرو مراجعه نمایید.

صدور آنی بارنامه و بیمه نامه معتبر

امتیاز دیگر ماشین بر قزوین صدور گواهینامه و بارنامه معتبر برای تک تک ماشین هایی می‌باشد که توسط این مجموعه حمل می‌شوند. صدور بیمه نامه از این جهت حائز اهمیت است که اگر در حین حمل ماشین هرخسارتی به خودرو وارد شود یا دچار سانحه شود، شرکت بیمه مربوطه کلیه هزینه وارده را پرداخت می‌نماید. در بارنامه به طور دقیق آدرس و مشخصات مالک خودرو و مشخصات و آدرس تحویل گیرنده ثبت می‌شود. بنابراین امکان بروز هرگونه مشکلی تقریبا به صفر خواهد رسید. اگر مایل بودید در خصوص نحوه و شرایط صدور بیمه نامه مطلع شوید به مقاله صدور بیمه معتبر حمل خودرو توسط خودروبر قزوین رشت مراجعه کنید.

ارائه مشاوره رایگان

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که تشخیص نقص فنی خودرو برای شما دشوار باشد یا اینکه برای حمل ماشین خود مطمئن نباشید که چه نوع خودروبری برای شما مناسب است. اصلا نگران نباشید می‌توانید به راحتی از طریق تماس با واحد پشتیبانی ماشین بر قزوین و توضیح شرایط، مناسبترین خدمات را دریافت نمایید. اطلاعات تماس بطور کامل در صفحه تماس با ما ارائه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه خدمات مشاوره مراجعه نمایید.

استفاده از تجهیزات ایمن و استاندارد

همانطور که گفته شد برای ارائه خدمات ایمن لازم است از تجهیزات استاندارد استفاده کرد. ماشین بر قزوین علاوه بر اینکه از بروزترین تجهیزات استفاده می‌نماید، به صورت دوره ای کلیه تجهیزات خود را عیب‌یابی می‌نماید تا مطمئن باشد کلیه تجهیزات در سلامت کامل هستند. چرا که استفاده از تجهیزات معیوب قطعا موجب بروز حوادث و تحمیل هزینه های مالی و جانی خواهد شد. ماشین بر قزوین مجهز به تجهیزات برتر برای حمل انواع خودرو در جاده های سراسر کشور می باشد.

گستردگی منطقه تحت پوشش:

گستردگی منطقه تحت پوشش یکی دیگر از امتیازات ماشین بر قزوین محسوب می‌شود. خودروبر قزوین تمامی جاده‌های استان قزوین و رشت را تحت پوشش قرار داده و امداد‌رسانی می‌نماید. از جمله این مناطق می‌توان به شهرهای آبیک، قزوین، تاکستان، رشت، لوشان، انزلی و … اشاره کرد. شما می‌توانید در هر یک از این مناطق، براحتی با سرچ واژه خودروبر لوشان، خودروبر انزلی، خودروبر امام‌ زاده هاشم، خودروبر تاکستان یا خودروبر آبیک یا سایر شهر های استان قزوین و گیلان، وارد سایت ماشین بر قزوین شده و در کمترین زمان ممکن درخواست خدمات نمایید.

ارائه خدمات شبانه روزی و مقرون به صرفه

فراموش نکنید کلیه خدمات ماشین بر قزوین به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال ارائه خواهد شد و این مجموعه همواره همراه شما خواهد بود. بطور قطع در شرایط فعلی دریافت خدمات با هزینه مناسب و معقول از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود حتی می‌توان گفت یکی از معیارهای انتخاب مراکز حمل ماشین برای دریافت خدمات می‌باشد. ماشین بر قزوین بر اساس تعرفه تعیین شده هزینه ها را محاسبه می‌نماید که مسافت و نوع خودرو از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت محسوب می‌شود.

آنچه در این مقاله گفته شد، برخی از مشخصات ماشین بر قزوین می‌باشد که موجب برتری این مجموعه در مقایسه با سایر مراکز ارائه دهنده خدمات حمل خودرو شده است. برای اینکه در مورد ما بیشتر بدانید با ما همراه باشید و سایر مقالات ما را مطالعه نمایید. شما هم در بخش نظرات به ما بفرمایید چه معیارهایی برای انتخاب یک خودروبر حرفه ای برای شما اهمیت دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید