خودروبر حرفه ای چه ویژگی‌های دارد؟

با توجه به اهمیت حفظ امنیت در حمل خودرو برای جلوگیری از خسارات مالی و جانی لازم است از مراکز معتبر و حرفه‌ای در حوزه حمل خودرو خدمات دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم تا ویژگی‌های یک خودروبر حرفه ای و معتبر را با هم بررسی کنیم. خودروبر قزوین در طول سالهای خدمت خود در حوزه تعمیر و حمل خودرو سعی نموده تا در جهت مشتری مداری به عنوان یک مرکز معتبر ارائه خدمات نماید.

خودروبر حرفه ای

سابقه فعالیت:

همه این مثل پرکاربرد را شنیده ایم که کار نیکو کردن از پر کردن است. بنابراین یکی از آیتم‌های بسیار مهم در تشخیص صلاحیت یک مجموعه خدماتی داشتن سابقه فعالیت مفید و موثر در آن حوزه می‌باشد.

خودروبر قزوین با 25 سال سابقه درخشان ارائه خدمات در حوزه تعمیر و حمل خودرو، افتخار می‌کند که در طی سالیان متوالی در خدمت شما بزرگواران بوده است و تمام تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت و تخصصی بودن خدمات خود نموده است. این مجموعه در طول سال‌های خدمت خود علاوه بر خدمت رسانی به سراسر ایران شهرهایی از قبیل کوهین، تهران، قزوین، منجیل،رودبار و رشت را که جزو نزدیکترین مناطق به خود می‌باشد را در اولویت ارائه خدمات خود قرار داده است.

رزومه کاری:

بعد از سابقه فعالیت، بررسی رزومه کاری مجموعه و واحدهایی که بطور مستقیم و غیرمستقیم با مجموعه مورد نظر همکاری دارند هم می‌تواند در انتخاب مناسب کمک کند. رزومه کاری می تواند به عنوان معیار مناسبی برای شناسایی خودروبر حرفه ای و معتبر محسوب شود.

خودروبر قزوین در طی سال‌های فعالیت خود افتخار همکاری با شرکت‌های امداد خودروی ایران، امداد خودروی سایپا، خدمات پس از فروش سایپا یدک، شرکت کانون جهانگردی و ایران گردی و بنیاد تعاون ناجا در خصوص جمع آوری و حمل خودروهای توقیفی و تصادفی و خراب را داشته است. برای مشاهده نمونه کارهای ما می تواند به صفحه نمونه کار مراجعه نمایید.

سرعت عمل:

یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز حمل خودرو، مدت زمان صرف شده از لحظه درخواست خدمات تا زمان دریافت می‌باشد. بطور قطع هرچه این فاصله زمانی کوتاهتر باشد مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت.

خودروبر قزوین با دراختیار داشتن تیمی تخصصی و چندین خودروبر، ارائه خدمات تخصصی حمل خودرو به سراسر ایران را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت تضمین خواهد کرد. بطور قطع برای ارائه خدمات به شهرهایی از قبیل قزوین، کوهین، تهران، رشت و منجیل و سایر مناطقی که فاصله کمتری تا مجموعه دارند زمان کمتری صرف خواهد شد.

در دسترس بودن:

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب خودروبر، در دسترس بودن و سهولت استفاده از خدمات می‌باشد.

خودروبر قزوین بطور 24 ساعته و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات در حوزه مشاوره، تعمیر خودرو در محل و حمل خودرو به سراسر ایران می‌باشد. برای دریافت خدمات علاوه بر مراجعه حضوری امکان تماس با مجموعه از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی از جمله واتساپ و اینستا وجود دارد. برای دریافت اطلاعات تماس به برگه تماس با ما مراجعه نمایید.

خودروبر حرفه ای

تجهیزات:

همانطور که در مقالات گذشته نیز اشاره شد استفاده از تجهیزات پیشرفته حمل خودرو لازمه یک خودروبر حرفه‌ای و معتبر محسوب می‌شود. با توجه به افزایش قیمت خودرو و طراحی‌های ویژه و به روز خودروهای امروزی، حمل خودرو با حساسیت‌های بیشتری مواجه شده است و لازم است برای حمل خودرو از مراکزی که مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند خدمات دریافت نمایید.

خودروبر قزوین با استفاده از تیم تخصصی، تجهیزات به روز دنیا، داشتن استانداردها و گواهینامه‌های مورد نیاز در حوزه حمل خودرو، حمل خودرو را در شرایطی ایمن تضمین می‌نماید. خودروبر قزوین برای جلوگیری از هرگونه حرکت اضافی خودرو و مهار آن بر روی خودروسوار از چرخ گیر و لانچر استفاده کرده و سعی نموده است تا بیشترین میزان اصطکاک بین لاستیک و سطح کفی را ایجاد نماید تا از این طریق از ایجاد فشار و ضربه به خودرو جلوگیری نماید. رضایت شما هدف اصلی ماست.

ارائه بیمه نامه:

با وجود تمامی اقدامات در جهت حمل خودرو به شیوه ایمن اما باز هم احتمال وجود حادثه و خسارت وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی ارائه بیمه حمل خودرو موجب آسودگی خاطر افراد خواهد شد.

خودروبر قزوین برای تمامی سفارشات حمل خودرو خود بیمه نامه صادر کرده و سلامت خودرو را در طول مسیر تضمین خواهد کرد.

مشاوره:

بطور قطع ارائه مشاوره قبل از دریافت خدمات، موجب خواهد شد تا خدمات متناسب با نیاز مشتریان ارائه شود، که این امر سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتری خواهد شد.

خودروبر قزوین در جهت مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان اقدام به راه اندازی واحد مشاوره نموده است که بطور 24 ساعته و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

رعایت نکات ایمنی و استانداردها:

رعایت نکات ایمنی از اصول اولیه حمل خودرو می‌باشد. دقت داشته باشید از مراکزی درخواست خدمات نمایید که پایبند به اصول امینی بوده و استانداردها را رعایت می‌کنند. یکی از اصول ایمنی که باید توسط یک خودروبر حرفه ای به آن دقت شود سلامت فنی خودروبر یا خودرو سوار است، چون در صورت وجود نقص فنی در خودروبر امکان بروز سانحه و افزایش خسارت وجود خواهد داشت.

خودروبر قزوین علاوه بر رعایت اصول ایمنی از تجهیزاتی که سلامت فنی آنها تایید شده‌اند استفاده می‌کند و تمامی خودرو سوارهای این مجموعه دارای گواهی سلامت فنی می‌باشند.

مشتری مداری:

بطور قطع در زمان سانحه نحوه ارائه خدمات متفاوت خواهد بود چرا که فرد حادثه دیده نیاز به آرامش و اطمینان خاطر از جهت دریافت خدمات مطلوب خواهد داشت. بنابراین در چنین شرایطی رعایت حال افراد و مشتری مداری اهمیت ویژ‌ه‌ای پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که مشتری مداری و جلب رضایت شما سرلوحه اقدامات ما می‌باشد، خودروبر قزوین با راه اندازی واحد مشاوره و استفاده از کادری مجرب که همگی احترام و تعهد به مشتری را لازمه اقدامات خود می‌دانند، ارائه خدمات تخصصی متناسب با نیاز شما عزیزان را تضمین خواهد کرد.

پشتیبانی:

پشتیبانی عامل تاثیرگذار در ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر از اقدامات انجام شده توسط یک مجموعه در هر حوزه‌ای از خدمات و فروش خواهد بود.

خودروبر قزوین به عنوان یک خودروبر حرفه ای دارای واحد پشتیبانی از خدمات بطور 24 ساعته می‌باشد که برای جلب رضایت شما عزیزان در حال ارائه خدمات بوده و شما می‌توانید به راحتی از طریق تماس با شماره 09121827490 و یا سایر کانال‌های ارتباطی، درخواست پشتیبانی پس از دریافت خدمات نموده و ما را در جریان نحوه ارائه خدمات قرار دهید.

خدمات مشاوره امداد خودرو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید