یدک کش قزوین

در این مقاله قصد داریم با ماهیت، سابقه فعالیت و خدمات یدک‌کش قزوین صحبت کنیم. در مقالات خودروبر قزوین یا در صفحه حمل خودرو در خصوص خدمات امداد خودرو قزوین اطلاعاتی ارائه شده است. اما در این مقاله بطور اخصاصی در خصوص یدک کش و یدک کش قزوین توضیح خواهیم دادیم.

همانطور که در صفحه حمل خودرو توضیح دادیم دو روش اصلی برای حمل خودرو وجود دارد. روش اول حمل خودرو بوسیله کفی خودروبر که در مقاله خودروبر کفی چیست و چه کاربردی دارد بطور کامل توضیح داده شد. روش دوم حمل خودرو توسط یدک کش است که در این خصوص هم در مقاله حمل خودرو با یدک‌کش توضیحاتی داده شد. در این مقاله بیشتر به موضوع یدک کش قزوین پرداخته خواهد شد.

یدک کش قزوین

سابقه فعالیت یدک‌کش قزوین

همانطور که در صفحه درباره ما یا در مقاله خودروبر قزوین گفته‌ایم، یدک کش قزوین در سال 1392 بطور رسمی با نام تجاری امداد خودرو شاهین کوهین با مدیریت جناب آقای محمدرضا قنبری به ثبت رسیده است. شایان ذکر است، قبل از ثبت رسمی، این مجموعه با مدیریت جناب آقای ابولفضل قنبری به مدت 25 سال در حوزه حمل خودرو فعالیت مفید و مستمر داشته و از گذشته تا کنون افتخار همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف از جمله امداد خودرو ایران، امداد خودروی سایپا، خدمات پس از فروش سایپا یدک، شرکت کانون جهانگردی و ایران گردی و بنیاد تعاون ناجا در خصوص جمع آوری و حمل خودروهای توقیفی و تصادفی و خراب را دارد.

موقعیت مکانی یدک کش قزوین

یدک کش قزوین دارای 2 شعبه خدمت رسانی می‌باشد. اولین شعبه که شعبه اصلی محسوب می‌شود در کیلومتر 32 جاده قزوین–رشت، شهرکوهین، بلوار امام رضا (ع)، نبش خیابان بوعلی واقع شده است و شعبه دوم  در قزوین، بلوار آیت الله خامنه‌ای، روبروی شرکت آلومتک قرار دارد. در صفحه تماس با ما موقعیت مکانی هر دو شعبه برای روی نقشه نیز ثبت شده که براحتی می‌تواند از طریق آن نشانی دقیق مجموعه را یافته و با آن مراجعه نمایید.

نشانی یدک کش قزوین

نحوه تماس با یدک کش قزوین

شما می توانید براحتی و در طول 24 ساعت شبانه روز و در تمام ایام سال برای دریافت خدمات حمل خودرو با شماره 09121827490 تماس بگیرید. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق دورنگار، ارسال ایمیل یا مراجعه به سایت به آدرس www.kouhin-sos.ir نیز با یدک کش قزوین تماس گرفته و درخواست خدمات نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص راه‌های ارتباطی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

خدمات یدک کش قزوین

حمل خودرو اصلی‌ترین خدمت یدک کش قزوین محسوب می‌شود که به هر دو روش حمل با کفی و حمل با یدک کش انجام می‌‌شود. حمل خودرو با یدک‌کش یکی از قدیمی‌ترین روش‌های حمل خودرو محسوب می‌شود که امروزه با توجه به شرایط خودرو و مسافتی که قرار است خودرو حمل شود از آن استفاده می‌شود. اما برای مسافت‌های طولانی یا برای خودروهایی که شرایط خاص داشته و اجازه تردد در سطح جاده‌های معمولی را ندارند یا برای خودروهای معیوب و به درخواست مشتری از خودروبر کفی استفاده می‌شود. در کنار حمل خودرو ارائه خدمات تعمیر خودرو نیز یکی دیگر از خدمات این مجموعه بزرگ و قدیمی محسوب می‌شود. برای مشاهده دقیق‌تر خدمات حتما به بخش خدمات در سایت یا مقاله خدمات امداد خودرو مراجعه نمایید.

مشاوره رایگان یدک کش

از آنجایی که همه افراد اطلاعات کامل و تخصصی در خصوص حمل خودرو یا تعمیرات ندارند، یدک کش قزوین اقدام به راه‌اندازی واحد مشاوره نموده است. این واحد به صورت 24 ساعته ارائه خدمات داشته و شما می‌تواند قبل از درخواست خدمات با دریافت مشاوره مناسب‌ترین خدمت را دریافت نمایید. در خصوص خدمات مشاوره بطور کامل در بخش خدمات سایت توضیح داده شده است.

مشاوره یدک کش

ارائه بیمه نامه و بارنامه خدمت برتر یدک کش قزوین

ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر یکی از الزامات یک خودروبر حرفه‌ای محسوب می‌شود. یدکش قزوین این مورد را جزو اصول کاری قرار داده است که علاوه بر کاهش احتمال خطرات و خسارت موجب افزایش رضایت مشتریان نیز شده است. برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص شرایط و اهمیت صدور بار نامه و بیمه نامه می‌توانید به مقاله صدور بیمه نامه معتبر حمل خودرو توسط خودروبر قزوین و مقاله صدور بارنامه خدمتی دیگر از خودروبر قزوین مراجعه نمایید. اگر در این خصوص همچنان سوالی باقی ماند، می‌توانید با واحد مشاوره تماس گرفته یا در انتهای همین مقاله در بخش نظرات مطرح بفرمایید.

حوزه خدمت رسانی یدک کش قزوین

خودروبر قزوین برای ارائه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به شما عزیزان دارای دو شعبه یکی در شهر قزوین و دیگری در شهر کوهین می‌باشد. بنابراین می‌تواند تمامی مناطق و بخش‌های اطراف استان قزوین و رشت را تحت پوشش خود قرار دهد. شهرهایی مانند آبیک، تاکستان، انزلی،لاهیجان، رستم آباد، منجیل، لوشان، رودبار، امامزاده هاشم، فومن، صومعه سرا تحت پوشش خدمات یدک کش قزوین می‌باشند.

بنابراین اگر در سطح جاده‌های گفته شده نیاز به یدک‌کش داشتید کافیست با شماره 09121827490 تماس بگیرید یا یکی از عبارات یدک‌کش رشت، یدک‌کش منجیل، یدک‌کش رودبار و امثال این عبارات را سرچ کنید تا وارد سایت یدک‌کش قزوین شده و درخواست خدمات نمایید. مطمئن باشید یک‌کش قزوین به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین و قدیمی‌تری مراکز حمل خودرو بهترین خدمات را ارائه خواهد داد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید