کفی خودروبر قزوین | خودروبر قزوین | 09021827490

تا حالا براتون پیش اومده که بین راه خودروتون دچار نقص فنی بشه یا دچار تصادف شده باشید و نتونید حرکتش بدید؟ می‌دونید در این شرایط چطور باید ماشین را به تعمیرگاه یا مکان امن منتقل کنید؟ تا حالا اصطلاح کفی خودروبر به گوشتون خورده؟ میدونید کفی خودروبر چه کاربردهایی داره؟ تو این مقاله در مورد کفی خودروبر و خدماتی که در کفی خودروبر قزوین ارائه می‌شود صحبت می‌کنیم.

کفی خودروبر چیست؟

کفی خودروبر در حقیقت قطعه‌ای است که بر روی تریلر یا کامیونت نصب می‌شود و از آن برای سوار کردن خودرو بر روی تریلر یا کامیونت استفاده می‌شود. آنچه که در تصویر روبرو مشاهده می‌کنید یک کفی برای حمل تنها یک خودرو است که همانطور که در مقاله خودروبر کفی چیست ذکر شد، امکان حمل همزمان 8 خودرو توسط یک خودروبر نیز وجود دارد، با این تفاوت که از کفی ویژه دیگری استفاده خواهد شد. با توجه به نیاز روز‌افزون افراد به خودرو شخصی، ساخت خودرو افزایش یافته در نتیجه نیاز به وسیله‌ای برای انتقال خودرو‌های ساخته شده به سراسر کشور نیز بیشتر شده است.از این رو برای جلوگیری از ایجاد آسیب به خودرو از کفی خودروبر استفاده می‌شود.

کفی خودروبر قزوین

کاربرد کفی خودروبر

علاوه بر حمل خودروهای صفر از کارخانه به دست مشتریان، کاربرد دیگر کفی خودروبر، حمل خودروهای معیوب یا آسیب دیده در تصادفات به تعمیرگاه یا محل امن می‌باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که ماشین شما در بین مسیر دچار مقص فنی شده باشد یا در اثر تصادفات جاده‌ای و آسیب وارده شده به خودروتان امکان ادامه مسیر برای شما وجود نداشته باش. در چنین شرایطی برای جلوگیری از خسارت مجدد به خودرو آسیب دیده، بهترین گزینه درخواست خودروبر از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات حمل خودرو می‌باشد.

از آنجایی که بهتر است هرچه سریعتر خودرو به تعمیرگاه یا مکان امنی منتقل شود، سعی کنید از مراکزی درخواست خدمات کنید که اولا نزدیک شما هستند و ثانیا معتبر و با تجربه هستند. اگر شما هم کنجکاو شدید که بدانید با چه خودروبرهایی باید تماس بگیرید به مقاله خودروبر حرفه ای چه ویژگی هایی دارد یا حمل حرفه ای خودرو در خودروبر قزوین مراجعه کنید. فرصت را از دست ندهید در شرایط گفته شده با نزدیک‌ترین و مطمئن‌ترین خودروبر تماس بگیرید.

 بعد از توضیحاتی که در خصوص کفی خودروبر داده شد، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور درخواست خودروبر بدهیم و به کدام مرکز حمل خودرو مراجعه کنید. اگر قصد انتقال خودرو از مبدا قزوین یا رشت به اقصی نقاط ایران را دارید می‌توانید خیلی راحت با کفی خودروبر قزوین تماس بگیرید. کفی خودروبر قزوین با 25 سال سابقه حمل خودرو، در جاده‌های تاکستان، قزوین، آبیک، انزلی، صومعه‌سرا، امام زاده هاشم در خدمت شما است. برای تماس با خودروبر قزوین کافیست با شماره 09121827490 تماس بگیرید و بصورت 24 ساعته خدمات دریافت نمایید.

چرا کفی خودروبر قزوین ؟

اما چرا کفی خودروبر قزوین؟ کفی خودروبر قزوین رضایت مشتری را اصل اساسی خود قرار داده است و برای دستیابی به این هدف، در کنار تعهد و تجربه، تلاش کرده از طریق کادری مجرب و تجهیزات برتر بهترین خدمات را ارائه نماید. خودروبر قزوین دو شعبه، یکی در شهر قزوین و دیگری در شهر کوهین دارد که اطلاعات تماس را می‌توانید در صفحه تماس با ما بدست بیاورید.

امداد خودرو قزوین رشت پس از سالها تجربه در حوزه حمل خودرو، ایمان دارد رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات فنی مناسب و استاندارد رمز موفقیت در این کسب و کار است. از این رو همواره تلاش کرده در کنار تجیهزات ایمن، از کادری مجرب و دوره دیده استفاده نماید. شایان ذکر است تمامی رانندگان این مجموعه دارای گواهینامه ویژه حمل خودرو می‌باشند که امتیاز بزرگی محسوب شده و موجب امنیت خاطر شما مشتریان عزیز خواهد بود. نباید فراموش کنیم که کفی خودروبر قزوین قبل از صدور بیمه نامه و بارنامه هرگز اقدام به حمل خودرو نخواهد کرد و همین عوامل باعث شده تا به عنوان یک خودروبر حرفه ای و با تجربه شناخته شده شود.

هچنین کفی خودروبر قزوین در جهت کسب رضایت مشتریان اقدام به ارائه خدمات 24 ساعته نموده. درنهایت اینکه کفی خودروبر قزوین پکیج کاملی از تخصص و تجربه و تجهیزات است. بنابراین با اطمینان خاطر از ما خدمات دریافت نمایید. اگر مایلید بیشتر با خدمات ما آشنا شوید به صفحه خدمات در منو مراجعه نمایید اگر در خصوص سوابق کاری ما نیاز اطلاعات بیشتری دارید در صفحه درباره ما یا در مقاله خودروبر قزوین بطور مفصل در خصوص سوابق کاری خود توضیح داده‌ایم.

محدوده فعالیت خودروبر قزوین

از آنجایی که خودروبر قزوین در شهر قزوین و کوهین شعبه فعال دارد، محدوده استان قزوین و رشت شامل تاکستان، آبیک، انزلی، صومعه سرا، امام زاده هاشم را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

همراهی و ارائه خدمات به شما باعث افتخار ماست ما را با نظرات و پیشنهادات خود برای ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنید. شما می‌توانید برای دریافت خدمات با شماره 09121827490 تماس بگیرید و برای دریافت سایر راه‌های ارتباطی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تماس سریع کلیک کنید